b3e8f7b294a5efe3491bdd2445203bbc.jpg
Categorieƫn
Nieuwsbrief




Aanmelden
Bestsellers
Nieuwspagina

1 Bestellen
 
1.1 Hoe kan ik een product zoeken?
In onze webwinkel vindt u rechtsboven de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment. Aan de linkerkant van onze webwinkel vindt u alle productcategorieën. In deze productcategorieën kunt u alle producten vinden.  
 
1.2 Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "Bestellen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop [Verder winkelen] te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op [Ga naar de winkelwagen] te klikken.
 
1.3 Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten. Als u klikt op "Winkelwagen" gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.
 
1.4 Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door in de kolom "Aantal" bij het betreffende product op "verwijder" te drukken.  Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal". Als u daarna op "Wijzig aantallen" klikt, worden het aantal gewijzigd en wordt de juiste prijs getoond.
 
1.5 Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?
Iedereen kan klant worden bij onze webwinkel. Voorwaarde is dat uw betaling via een Nederlandse bank of Belgische bank verloopt en dat u het product laat afleveren op een adres binnen Nederland of België. U kunt klant worden door bij ons een bestelling te plaatsen. Wanneer u de bestelling heeft geplaatst, registreert onze webwinkel u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in de voeren. U ontvangt per email van ons een gebruikersnaam en wachtwoord. 
 
1.6 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.
 
1.7 Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@tvkabels.nl met daarin uw ordernummer. 
 
1.8 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@tvkabels.nl met daarin uw ordernummer. 
 
1.9 Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?
Binnen onze webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, mailt u dan direct met de klantenservice van de webwinkel. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@tvkabels.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.
 
1.10 Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
U kunt alleen vanuit het buitenland bestellen als u betaalt via de methode vooruitbetaling, iDeal, Paypal, Mistercash of SofortBanking en als het product binnen Nederland of België kan worden afgeleverd.
 
1.11 Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u heeft besteld is er een track & trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen. 
 
 
2 Bezorgen
 
2.1 Wat zijn de levertijden in Nederland?
Onze webwinkel streeft ernaar om alle bestellingen binnen 1 werkdag af te leveren, tenzij anders vermeld. Voor de levering van onze producten werken wij met PostNL. Zij streven ernaar om uw bestelling binnen 1 werkdag bij u af te leveren.

Helaas kan het soms voorkomen dat PostNL wat langer doet over uw levering. Zij vermelden het volgende:

“Vrijwel alle poststukken die u voor de buslichting op de bus doet, bezorgen we de volgende werkdag. PostNL streeft ernaar de genoemde overkomstduur te realiseren, maar geeft geen garanties. “


Helaas hebben wij hier zelf geen invloed op, omdat wij afhankelijk zijn van PostNL. Dit geldt voor brievenbuszendingen. 
 
2.2 Wat zijn de levertijden in België?
Onze webwinkel streeft ernaar om alle bestellingen binnen 3 tot 10 werkdagen af te leveren, tenzij anders vermeld. Voor de levering van onze producten werken wij met PostNL. Aangezien uw bestelling vanuit Nederland naar België verstuurd moet worden, duurt de zending helaas iets langer dan wanneer u binnen Nederland u bestelling laat afleveren. 
 
2.3 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Voor de meeste van uw bestellingen hoeft u niet thuis te blijven. Deze bestellingen worden in onze webwinkel verzonden door middel van PostNL Brievenbuspost. 

Bij grotere bestellingen versturen wij uw bestelling met PostNL Pakketpost. Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling bij uw dichtstbijzijnde postkantoor afhalen.
 
2.4 Wat betaal ik aan verzendkosten?
Verzendkosten Nederland

TVkabels.nl biedt als enige kabelshop in Nederland GRATIS VERZENDING aan. 
 
Verzendkosten België
 
Voor alle bestellingen per brievenbuspost  betaalt u € 4,95,- verzendkosten.

Voor alle bestellingen per pakketpost betaalt u € 7,95,- verzendkosten.


Helaas zijn wij nog genoodzaakt om voor Belgische klanten verzendkosten te rekenen gezien de hoge transportkosten.  
 
Verzendkosten zijn inclusief BTW
 
2.5 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. 
 
2.6 Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 1 werkdag afgeleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@tvkabels.nl . Wij zullen er dan alles aandoen om uw bestelling alsnog zo spoedig mogelijk uw kant op te krijgen.
 
2.7 Levert de webwinkel ook in het buitenland?
Ja. U kunt uw bestelling ook laten afleveren op een adres in België. In de toekomst hopen wij in meerdere landen te gaan leveren. 
 
2.8 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
 


U heeft een zichttermijn van 14 werkdagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. Om van dit recht gebruik te maken en voor verdere instructies en voorwaarden hiervan, verwijzen wij u door naar onze klantenservice pagina.
 
3 Retourneren
 
3.1 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?


Ja, dat kan. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Om van dit recht gebruik te maken en voor verdere instructies en voorwaarden hiervan, verwijzen wij u door naar onze klantenservice pagina.
 
4 Betalen
 
4.1 Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt in onze webwinkel op vijf manieren betalen: via bankoverschrijving, iDeal, Paypal, Mister Cash of BankSofort. 
 
4.2 Wat is Paypal?
Met Paypal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Koppel uw bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken. Voor meer informatie kunt u kijken op http://www.paypal.com
 
4.3 Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
 
4.4 Wat is Mister Cash?
Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. De kaart kan zowel on- als offline worden gebruikt om mee te betalen. Betalingen via Mister Cash zijn gegarandeerd en lijken daarmee sterk op iDeal in Nederland. Daarom is het uitermate geschikt voor uw webwinkel. Mister Cash is een grote bekendheid onder Belgische consumenten. Met meer dan 1 miljard betalingen per jaar, is MisterCash verreweg de populairste manier van betalen in België. 
 
4.5 Wat is BankSofort?
Met SOFORT Banking is het online betalen eenvoudiger dan ooit! U gebruikt hiervoor gewoon uw vertrouwde gegevens van Internetbankieren. Deze methode is geheel veilig. Het betalingsproces vindt in real-time plaats, zodat uw bestelling - sneller dan bij een gewoonlijke bankoverschrijving - direct kan worden verwerkt. Voor meer informatie kunt u kijken op http://www.sofort.com/dut-NL/
 
4.6 Wat is bankoverschrijving?
Als u kiest voor de betaalmethode bankoverschrijving, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag binnen 5 werkdagen dient over te maken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail. Uw bestelling wordt verzonden binnen 1 werkdag na ontvangst van uw betaling.

Houdt er rekening mee dat de levering van uw bestelling langer kan duren aangezien de betaling bij uw bank verwerkt moet worden. 
 
4.7 Hoe lang duurt het voordat mijn betaling via bankoverschrijving is verwerkt?

Dit is afhankelijk van uw bank. Meestal duurt dit 1 tot maximaal 3 werkdagen. 
 
4.8 Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
U kunt uw product retour sturen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Om van dit recht gebruik te maken en voor verdere instructies en voorwaarden hiervan, verwijzen wij u door naar onze 
klantenservice pagina.

In geval van een retourneren ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug.
 
4.9 Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.
 
4.10 Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met de klantenservice-afdeling. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@tvkabels.nl met daarin uw ordernummer. Bij bankoverschrijving geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.
 
5 Klachten
 
5.1 Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt per chat of per e-mail (info@tvkabels.nl) contact opnemen met de klantenservice.
 
6 Mijn klantgegevens
 
6.1 Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Door een e-mail te sturen naar info@tvkabels.nl met daarin de gegevens die u wilt wijzigen. Wij zullen dit dan voor u handmatig aanpassen. 
 
6.2 Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een bestelling te plaatsen. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.
 
6.3 Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. 
 
6.4 Is het noodzakelijk om me te registreren?
Nee, het is niet noodzakelijk om u te registreren om een product te kopen binnen onze webwinkel.

Onze webwinkel registreert namelijk na uw bestelling automatisch een account, zodat u met een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren. 
 
6.5 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
Als u uw bestelling wilt afrekenen, komt u in het inlogscherm van de webwinkel. U kunt uw wachtwoord opvragen via "Wachtwoord vergeten? Klik hier" onder het inlogscherm voor bestaande klanten. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.
 
6.6 Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
Nee, dat is niet nodig. Wanneer u een nieuw e-mailadres heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@tvkabels.nl. In deze e-mail vermeldt u het oude e-mailadres waarmee u eerder een bestelling heeft geplaatst en vermeldt u het nieuwe e-mailadres die wij in mogen opnemen in het databestand. Wij zorgen er dan voor dat dit handmatig wordt aangepast. 

Er zijn geen FAQ categorieën beschikbaar.


| Meer